Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NOVINKY

arr3Naše kamenná prodejnaKamenná prodejna včelařských potřeb je tu pro Vás !!! Najdete ji v Ježově č. 8 v budově prodejny...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 460,00 Kč (18,86 EUR)
skladem
naše cena 550,00 Kč (22,55 EUR)
skladem
naše cena 590,00 Kč (24,19 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 19,00 Kč (0,78 EUR)
skladem
naše cena 550,00 Kč (22,55 EUR)
skladem
naše cena 590,00 Kč (24,19 EUR)
skladem

O nás
O nás

 

Vítejte na stránkách našeho eshopu :-)

 

 

Přidáno: 04.06.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

plusy - přehledné stránky, komunikace, doporučuji

 

 

Přidáno: 02.06.2017

Ověřený zákazník

solidní jednání

 

 

Přidáno: 24.05.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Zakoupené rámky nebyly standardní velikosti 42x17, horní loučka je o 4-5 mm kratší a při naražení na jednu stranu nástavku na druhé straně vypadne. Také šířka je menší než obvykle kupované. Zdá se, že při výrobě přířezů nebyl zohledněn průřez materiálu.

 

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den paní Veseláková, bohužel my nejsme výrobci rámků, ani přířezů. Nemůžeme tedy ovlivnit jejich parametry. Nicméně z naší zkušenosti plyne, že jsou různé rozměry nástavků u různých výrobců. Standard se dnes z důvodu konkurenčního boje vůrobců úlů a komponentů již nedodržuje. Doporučuji příště uvést požadovaný rozměr louček dle Vašich úlů. Bohužel nemůžeme předvídat kdo má jaký rozměr nástavků a od kterého dodavatele. Marcela Bláhová
 

Přidáno: 16.05.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

asi rychle jinam

Pro:

"rychlé jednání "

Proti:

právě to co nabízí, zboží označené skladem,po 11 dnech stále nedošlo.

Vyjádření našeho obchodu

Vážený pane Běhůnku, telefonicky jsme spolu celou věc konzultovali a to ihned po Vašem objednání zboží. Vámi objednané zboží ( medomet zvratný 4r. 720 mm LN Lysoň) je v tomto období nedostupné ve všech obchodech v ČR, ale i u samotného výrobce v Polsku. Je to proto, že do 15.5. je nutné žádat o dotace na tato zařízení a jak je v povaze našeho národa, každý to nechá na poslední chvíli. Žádost však můžete podat i bez zakoupeného zařízení a na doložení jeho nákupu máte termín do 15.7. Do té doby již medomety budou dostupné. I to s Vámi bylo konzultováno a byl jste o tom informován. Bohužel používáte portál Heureka jako mstu vůči našemu obchodu za to, že jste sám podcenil tlak, který každoročně v tomto období vzniká v souvislostí s termínem podání žádosti o dotace EU na vybavení pro včelaře. Vzhledem k tomu, že Vás nehodláme dále stresovat a odmítáme nést odpovědnost za Vaše pozdní rozhodnutí o nákupu, rádi Vám umožníme nákup u jiného obchodníka a Vaši objednávku dnešním dnem rušíme. Zkuste prosím štěstí jinde. Hezký den. Marcela Bláhová
 

Přidáno: 16.05.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Doporučuji

Pro:

Cena sortiment zboží a krátká dodací lhůta

 

Přidáno: 23.04.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Vrele mohu doporucit.

Pro:

Rychlost vyrizeni objednavky dobra komunikace se zakaznikem.

 

Přidáno: 17.04.2017

Ověřený zákazník

  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

všem doporučuji

Pro:

vstřícnost při nakupování, velmi dobrá komunikace,

Proti:

žádné

 

Přidáno: 06.04.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

přijatelné ceny
rychlá dodávka
skvělá komunikace obchodu

Pro:

přijatelné ceny
rychlá dodávka
skvělá komunikace obchodu

Proti:

žádné

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme za pozitivní hodnocení, těší nás Vaše spokojenost. Budeme rádi, když se k nám zase vrátíte a řeknete o Vašich zkušenostech i svým známým. Marcela Bláhová
 

Přidáno: 22.03.2017

Ověřený zákazník

  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Doporučuji pro rychlost a zejména osobní jednání.

Pro:

přehlednost, rychlost, osobní přístup

Proti:

nenašel jsem

 

Přidáno: 14.03.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Byl to můj první nákup, s ochotou a komunikací jsem byla velmi spokojená. Zboží dorazilo do týdne.

 

 

Přidáno: 14.03.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Skvělý prodejní servis a osobní přístup.

Pro:

Skvělý prodejní servis a osobní přístup.

 

Přidáno: 19.02.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

jsem spokojený

 

 

Přidáno: 10.02.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

nemohu hodnotit,byl to první nákup

Proti:

nemohu hodnotit,byl to první nákup

 

Přidáno: 18.12.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

solidní a rychlé jednání doporučuji ostatním

 

 

Přidáno: 24.11.2016

Ověřený zákazník

doporučuji

 

 

 

Odborné poradenství

Potřebujete poradit s výběrem? Neváhejte se zeptat včelka týmu:

+420 731 745 904
PO - PÁ 9:00 - 11:00 a
14:00 - 17:00,
SO 9:00 - 11:00
vcelarstvi.jezov@seznam.cz

Sledujte nás

© 2010 - 2018 Včelařské potřeby Ježov - www.uvcelky.cz - všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno systémem www.eshop-rychle.cz // Webdesing: PoradnyWeb.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.